lördag 20 juni 2009

Lördag...

Idag känns det verkligen inte som lördag.. söndag eller måndag möjligen!
Och vad ska man hitta på? Tre ungar som verkligen behöver aktiveras, eller ja två av dom alla fall... minstingen är ju bara 2månader så han skiter väl i vilket.
Borde ju gå ut, men eftersom regnet hänger i luften så känns det inte som ett alternativ. Ja ungarna skulle visserligen älska att plaska runt i vatten pölar, men inte jag...
Jaja, blir säkert att man får gå ut sen i alla fall.

Igår förmiddag kom Jimmys bror, hans fru och deras lilla tösa Meja förbi. Så trevligt, super kul att sitta och prata bort lite skit över en mugg kaffe!
Och träffa vuxna människor, oersättligt! Så tack igen för titten :-)
Önskar bara Meja kunde vaknat, hade varit så mysigt att få gosa lite med en så liten gullunge. Dom berättade vad hon väger nu och jag fick en smärre chock! Det hon väger nu, är vad vår minsting vägde vid 2veckor!
Åh så gosigt det hade vart att få hålla henne och drömma sig tillbaka lite ♥
Nåja, vi sa det att vi får åka upp till Nässjö snart så vi får se henne :-)
Hampus förresten verkar beundra sin farbror rejält... satt som klistrad jämte Kimmy hela tiden :-) Och han brukar annars vara väldigt reserverad mot folk han inte träffar så oftas, men Kimmy och Sanna gillar han :-)

Igår va det som sagt midsommar. Och som jag förutspådde så blev det regn! Men denna gång var jag väldigt företagsam, hade med regnkläder till både mig och barnen + paraplyer till oss alla! Så det gjorde inte så mycket!
Där träffade vi faster Malin och barnens kusin Alvin, kul att få träffa på dom! Uppskattat av barnen vill jag lova!
Och även ett par kompisar, Madde och Micke. Gillar verkligen dom :-) Så lätta att prata bort en stund med dom, tiden bara flyger iväg :-)

Efter dansen igår så gick vi till min mamma och pappa och åt middag. Jätte gott och trevligt!
Min lilla mormor var där, och min ena moster och hennes man!
Önskar bara att min syster och hennes familj kunde varit där, men får försöka träffa dom snart på nåt annat sätt :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar