tisdag 16 juni 2009

Vem är jag?!

Kom på att jag kanske ska berätta lite kort om mig.
Om det är nån som inte vet vem jag är alltså!

Heter då Alexandra, men de flesta som känner mig Kallar mig Zandra.
Bor i lilla Vimmerby just nu, men som det verkar kommer vi nog flytta till vintern. Om vi kan komma överrens om var jag och min man.
Samtidigt så är jag lite negativ till att flytta, har ju min familj här och vill inte gärna lämna dom. Känns som att jag träffar dom allt för lite som det är...

Jag är 25år ung... eller gammal. Tolknings fråga!
Har än så länge 3barn.
En pojke som heter Hampus, han är 3år, 4 i oktober.
Väääligt trotsig, öronen vill inte lyssna liksom. Men det hör till!

Sen har vi min lilla tös Julia, hon är 1½år, 2 i september.
Hon har alltid varit lugn, men nu har hon fått ett hiskeligt humör! Folk säger att hon har mitt hetsiga humör och korta stubin... vet inte alls vad dom fått det ifrån... ;-)

Sist och minst så har vi William, han är 2månader. Fyller 1år i april, tack och lov långt dit!
Han vet jag inte hur man ska beskriva, en liten gosse som bara hänger med kanske... Ja han skriker ju en hel del men det hör ju ändå till....

Hur som helst, där har vi gänget med ungar än så länge, kommer fyllas på med en till så småningom.

Sen är jag gift med Jimmy, vi firar 5årig bröllopsdag nu den 25juni. Hur den ska firas är en ständig fråga... blir väl soffläge och bubbelvatten ;-)
Han har iallfall varit min sen 9år tillbaka, och kommer nog finnas där tills dö dagar om jag får bestämma!

Ja vad mer, utbildad undersköterska. Men har inte hunnit jobba så mycket sen jag blev klar, mitt liv har ju bestått av mammaledighet mest...

När jag får tid över så ligger jag faktiskt helst och kollar på alla serier som jag följe eller sitter med datorn i knät!

Sådär ja, då vet i lite om mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar