fredag 19 juni 2009

Midsommarafton.

Så va det midsommar idag, än så länge så kan man inte klaga på vädret.
Visst, inte är det jätte varmt, men inget regn... och det är inte illa!
Men jag anar att det kommer... det är ju ändå Sverige!

Snart ska vi bege oss till hagen, där blir det dans runt stången.
Ja jag gillar inte att dansa, så jag skyller på att nån (jag då) måste ju ta foton på barnen. Brukar funka :-)
Vi ska även träffa min syster, hennes kille och deras gull Thim! Längtar som en tok efter min Thim :-D
Och jag vet att min troll längtar efter dom! Julia avgudar sin moster Vickan.
Hampus blev överlycklig när han hörde att Thim och Nicke skulle med till hagen, han ser verkligen upp till sin kusin. Blir väl kanske så eftersom han är äldre än Hampus.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar