tisdag 23 juni 2009

Tisdag!

Måste till stan och köpa näs spray... när jag var gravid med pojken så fick jag nästäppa.
Tack vare den så blev min näsa smått beroende av näs spray, och jag är så pass lat att jag orkar inte ta tag i det problemet!
Men så har jag ju fått 2 förkylningar inom loppet på 2månader, och då behövs det!
Så igår när jag skulle sova så förstod jag inte vad det var för blött i sängen, men det löste jag relativt fort!
Flaskan med mitt ljuvliga spray hade öppnat sig och runnit ut i sängen... så jag fick ligga på en blöt fläck...
Varför är det alltid tjejen som får ligga på den blöta fläcken förresten (jaja, inte alltid.. men håll med om att det hände ju oftare att tjejen ligger på den än killen)?
Ja nu är det ju en annan typ av fläck jag menar, vilket ni säkert förstår men saken är ju den samma. Blöt fläck som blöt fläck lixom...
Och där svävade mina tankar iväg ja!

Nåja, sen blir det nog en fika med min Löver (min man, tro inget annat nu).

Åh just det!! Ikväll är det ju Paris Hilton My new BFF. Ja pinsamt nog gillar jag henne och hennes såpa... Vad tusan, det är ju så löjligt så man kan ju bara gilla det! Och jag vet att det finns massa av er där ute som antecknar hennes serie i kalendern för att inte missa den, men blånekar totalt att ni ser den när nån frågar ;-)
Men jag erkänner, jag ser den... och jag GILLAR den!
Det ni ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar