tisdag 30 juni 2009

Tisdag.... igen...

Idag har det varit en "praktisk" dag.
Hade en del ärenden att fixa så jag och Hampus drog runt på stan som tokar, medan Jimmy och Julia var och köpte en mp 4 till mig :-)
Jag älskar den!!!!
Så mysigt att gå på stan med Hampus, för det mesta alltså... finns ju dom dagar man förbannar att man ens gick ut.
Men idag gick det fin fint :-)

Sen var hela familjen iväg till kyrkan och mötte upp prästen som ska döpa Wille på lördag. Vi ska ha Bosse, han är nog den jag föredrar! Väldigt lätt att prata med och rolig, så man får ju skratta lite med.
Sötisen Hampus målade en teckning till han, dom känner ju varandra lite... blir ju så genom dagiset.
Men nu är jag dock lite ledsen... enligt vädret ska det bli dåligt väder på lördag. Hela jäkla tiden har dom visat att det ska vara fin fint väder, men idag ja då va det andra ord!
Fan så surt!!! Detta gjorde att jag varit små sur och deppig hela dagen... men men, vädret kan man ju inte göra så mycket åt... Efter solen kommer regnet... Efter regnet kommer solen...

Tjing!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar