söndag 3 juli 2011

Dunder och brak!

Hej och hå!! Igår small det. På två sätt, dels åska från helvetet... barnen var helt säkra på att huset skulle gå i minst två delar. Men den största smällen måste ändå varit min systers möhippa! Guuuuuud så kul det var!!! Det var många punkter på schemat, men tyckte allt klaffade perfekt, och jag tror nog min syster var, och är väldigt nöjd. Även fast hon blev chockad ett par gånger där under dagen och kvällen.
Jag tog en del foton, men hade med den gamla kameran, så bilderna blev inte vidare bra, men tänkte att det är ju bättre med dåliga bilder än inga alls.
Jag kommer dela med mig av en del här, men bara dom som är på riktigt bra! För jag tänker då inte skämma ut min syster nu, hon har varit röd om kinderna så det räcker....!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar