söndag 3 juli 2011

Nåt jag inte visste... Ett barn som blir förlöst genom kejsarsnitt är tydligen vackrare, fina och mycket mer underbar än ett barn som kommer ut ur kussimuurran.
Ja ni gott folk, detta var verkligen inte nåt jag gick på... tycker orden talar för hur trög en människa kan vara. Som att man ens kan säga att ett barn är vackrare än något annat, och sen skylla på sättet det föddes på. TSSS!! Sicket snack.

Jag kollar på nåt sånt där Real housewifes grej på tv:n (det var där jag hörde det där som jag skrev, ja hörde! Jag tittar inte, har ju fullt upp här vid datorn) och det är helt galet vilka människor. Dom må ha pengar, men så urblåsta och arga på livet dom är. Snacka om drama!! Men jag tror nog (läs vet) att det är inte så mycket som stämmer där, för jag menar, vem orkar!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar