måndag 4 juli 2011

Så var det mysteriet löst...
Julia har varit sjuk till och från sen i tisdags. Men inget allvarligt, lite febertoppar hit och dit samt dålig aptit. Första tanken var värmen, hon är som jag och bränner sig illa direkt, trotts smörjning. Dessutom tål hon inte värmen så bra... Men det höll i sig trots att värmen gav sig.
Men nu under helgen blev febern bara värre och värre och igår och idag blev vi riktigt oroliga över henne. Hon har haft sån feber att hon fallit ifrån... nästan svimmat! Så jag fick en tid utan problem (kors i taket!!!!) och läkaren konstaterade halsfluss. Så nu är det första gången hon provar på det. Men fasen så mycket tåligare än mig hon är! Jag var så mycket fjantigare än vad hon är när jag hade halsfluss... Blir riktigt impad ;-)

Nu börjar tiden dra ihop sig med... Imorgon och på onsdag kvar... sen har Hampus officiellt avslutat sin dagis tid i livet. Då går mina barn på sommarlov i 4 veckor. Jag som alltid känner mig splittrad... Dels så blir detta med att Hampus börjar bli stor ännu mer tydlig. Men så är det ju så att jag är typ ensam med barnen jämt... Som denna vecka, Jimmy är ledig på torsdag... Thats it! Jag skiter i att vara själv, kan vara skönt... Saker funkar många gånger bättre så.
Men det handlar om att få göra saker som en familj. Och han och jag på tu man hand. Tyvärr kommer det nog inte hända denna sommar av många olika anledningar... Och det känns riktigt sorgligt.
Det finns experter som gett rådet hur man ska få ett äktenskap att hålla. Det viktigaste enligt dom var att hitta på saker på ihop. Där stöter vi på ett stort problem... Så frågan är vilket håll kommer vi falla åt. Den växande majoriteten eller den minskande. Tål att ses.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar