onsdag 27 juli 2011

Grått!

Det händer inte mycket i mitt liv nu måste jag erkänna. Man skulle kunna säga att det är trist.
Det beror inte på barnen, det är dom som gör livet värt att leva, utan mina barn skulle jag vara tom. Tänk vad tre små mina änniskor kan åstadkomma mycket... Dom är så beroende av en, men ändå inte. Dom är bara helt fantastiska!
Men jag tror på förändring, och jag tror den kommer ske. Just nu är det ganska grått, nästan svart, men jag har ju mina tre små ljus som lyser upp väldigt mycket, så ja, grått säger vi nog.
Men jag tror lampan tänds snart!
Det blir bättre. Det måste bli bättre! Vill man så går det, och jag vill. Tror jag. Om jag orkar.

Jag är inte sjuk (om man bortser från halsfluss igen!). Bara lite för trött... Lite grå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar