onsdag 6 juli 2011

Nu är det sommar!!!

Idag var sista dagen på dagis för Hampus. Nu är det offeciellt, min stora kille är "skol-stor". Helt galet... Jag som fortfarande inte åldrats en dag sen han föddes...
Så idag firade vi att sommarlovet börjat med paket! Jag skulle göra tårta med, men jag orkade verkligen inte, influensa, tårtbak och ensam med barnen är inte lätt. Så jag skippade tårtan och riktade in mig på att vara på bra humör!
Hampus fick lego, Julia målarbok (självklart med Hello Kitty) och Wille en brandbil. Det var mycket uppskattat. Wille har inte haft tid med bus alls ikväll... nästan...
När Wille sov så målade jag, Hampus och Julia i hennes bok tills hon ville sova.
Efter det så byggde jag och Hampus med lego tills han var nöjd.
Det gäller att dela upp sig! Men barnen är ju nöjda så då är jag nöjd.

Nu ska jag lägga mig. Ja på soffan, somnar jag för natten nu så blir det en löjligt tidig morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar