torsdag 26 maj 2011

Barnskrik är ALDRIG trevligt! ALDRIG!!!!
För helt allvarligt, jag kan inte nämna ett enda skrik som barn ger ifrån sig som är mysigt att höra på. Det som är mindre otrevligt är när det inte är ens egna barn... konstigt men sant, när andra barn skriker så gör det inte lika ont i öronen faktiskt, jag bryr mig inte ens när andras barn skriker, så bli inte upp över öronen förbannade över det nu.
Och NEJ. Bara för att man har skaffat sig barn så behöver man INTE gilla skrik, och man behöver INTE finna sig i det, och man behöver INTE bara acceptera det.
Jag bar tre barn, och jag kommer ALDRIG gilla barnskrik, och jag behöver INTE gilla det heller! Så det så!
Tycker du jag har fel? Ta det med nån som bryr sig.

PMS? Nej, men tackar som frågar, vill bara vidarebefordra sanningen. Thats It!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar