måndag 30 maj 2011

Vitare leende! Hoppas jag....

Nu på tal om nåt annat...
Jag har verkligen missfärgade tänder. Dom ser inte skitiga ut, men dom är inte sådär fint vita som man vill att dom ska vara. Och jag kan verkligen inte förstå varför dom är så fula!
Jag borstar tänderna minst morgon och kväll! Inte ens om jag är sjuk så missar jag detta, det 'är som att gå på toa, det måste göras.
Tycker för övrigt det är så äckligt med människor som inte borstar morgon och kväll. Jag menar, kan man inte ens göra detta, då får man skylla sig själv om man åker på tandlossning och tandvärk. Borstar man tänderna minst 2ggr per dag, sköljer och använder tandtråd och mellanrumsborste, då har man minsann gjort vad man kan alla fall.
Men att inte borsta sina tänder förstår jag mig inte på, jag menar, varför? Tid? Det tar inte så lång tid, man hinner! Är det så fruktansvärt bråttom så kan man göra det under tiden man stänger av tv, släcker lampor och allt sånt som man gör på kvällen.
Men i alla fall, nu testar jag på en sak (förutom att jag knappt dricker nåt kaffe, och ciggen har jag dragit ner på markant, kan egentligen sluta, för dom, max 2 per dag som jag nu röker kan egentligen spela roll... men det tar vi då!)... Pepsodent Whit now. Har sett många som använt den och den har faktiskt funkat! Nu hoppas jag innerligt att den ska ge samma effekt på mig.
Men såklart... Jag borde tagit kort på mitt smile innan jag började använda den så jag har npt att jämföra med. Men inte gjorde jag det! Får hoppas att minnet inte sviker mig ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar