tisdag 31 maj 2011

Idag hade vi vårt första förändra möte som "skolelevs föräldrar".
Jag måste säga att min spontana känsla är så härlig!
Hampus kommer hamna i en, ja vad ska man säga... special klass av lite olika anledningar. Delvis är det en pojke som är döv och har ett Cochleaimplantat. Och en tjej som är rullstolsburen. Detta kommer innebära vad jag anser positiva saker.
Delvis kommer han vara i en mycket mindre klass, dom andra två klasserna är 20 elever per grupp, hans kommer bara vara 11. Sen komemr dom vara i helt nyrenoverade lokaler, dessutom kommer dom ha fler lokaler.
Fick även träffa hans fröken och assistenten och det känns toppen!
Finns mycket mer att säga men det får va ;-)

Det känns så härligt det här, och det bästa av allt, Hampus är så lycklig över detta. Han ser verkligen fram emot att börja skolan. Bara av att få hälsa på och att det närmar sig har fått honom att växa massor. Det är så mysigt att se hur glad han är över detta.
Och tänk, om två är så är det min lilla Julia... Och året efter det så är det Wille, min bebis...

♥ Lika bra jag börjar inse det... Mina barn börjar blir stora! Men ack så underbara, är så evigt tacksam att jag har dom. Nåt bra måste jag gjort som fått dom, det är en sak som är säker ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar