lördag 28 maj 2011

Idag är det fullt ös som gäller!
Vi börjar dagen med marknad, ja med dom stora barnen. Wille får ha lite mystid med mormor, det behöver han, och vi :-)
Sen blir det att gå hem och fixa middagen, men vad vet jag inte... lite sugen på grillat faktiskt och smygstarta med en cider... Ska nog ta mig ett snack med min man :-)
Sen måste jag sova, annars kommer jag vara så seg ikväll!
Sen är et nästan dags att fixa sig klar för kvällen party! Som tur är så var jag ju på stan igår och köpte lite nya kläder. Så kvällen outfit blir svarta jeansleggins, ett metallikfärgat linne, och en svart topp! Fin fint!! Kan nog fixa blid på hur läcker jag blev sen ;-)
Kvällen party blir först hos en vän, där brukar förfesterna bli sjukt roliga! Sen går vi vidare till Öl-tältet. Det anordnas bara 1gg per år, så man måste ju passa på!

Bråttom bråttom!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar