onsdag 28 mars 2012

Jag har så sjukt ont i munnen!! Som det verkar har jag tandvärk, och som om det inte vore nog så har jag blåsor på tungan. När jag har ont i munnen så blir jag som ett trotsigt barn, allmänt sur! Jag har även en extrem fobi för tandläkare, men nu har jag blivit lite uppläxad... Jag måste gå dit innan det blir värre. Både för tändernas, min och inte minst ekonomins skull!
Så imorgon sker det, om dom har en tid som passar in med övriga möten... annars fredag, efter ett annat möte... Eller har jag nåt inplanerat på fredag??! Tack och lov för min filofax. Skulle jag tappa den så skulle mitt liv bli extremt rörigt... Inte nog med att jag inte vet på vilket av alla möten jag ska på och vilken tid, alla kort skulle med försvinna. Tänk att en så liten sak kan vara så viktigt i ens liv.
Nu ska jag hänga tvätt och svära lite i min ensamhet....

2 kommentarer:

  1. Knarka ipren kära du och mumsa lite glass , kan vara skönt för blåsorna

    SvaraRadera
  2. Köpte mig ipren idag och måste säga att dom funkar verkligen! Var lite kritisk men har helt klart ändrat mig nu :-D
    Glass vore väldigt mumsigt, men det gör så ont i tänderna så fort jag äter nåt kallt :-(

    SvaraRadera