söndag 18 mars 2012

Satt och funderade över det där med att blogga. Egentligen måste man ju utgå ifrån att det kommer nya läsare varje dag. Jag menar, detta är ju en öppen blogg och den kan man ju hitta på alla tänkbara sätt... Som om man söker på livet, då går det hitta denna blogg. När man har en öppen blogg så vill man ju locka nya läsare hela tiden, och då gäller det ju att vara intressant, eller att skriva om intressanta saker dagligen. Sen gäller det ju att inte vara för hemlig, eller vad man nu ska säga. Jag menar, man kan ju inte ta upp ett ämne man skrev om för två veckor sedan, då vet ju inte läsaren alls vad man skriver om och direkt kan bloggen kännas ointressant. Men samtidigt vill man ju inte tjata ut om vissa ämnen, det är ju otroligt ointressant för dom läsarna som faktiskt följer bloggen med jämna mellanrum. Det känns ju inte heller speciellt normalt att det händer super intressanta saker dagligen, vem tror på det liksom!??
Nu bloggar jag inte för andras skull visserligen, mest för min egen skull. Det är riktigt roligt att gå tillbaka och läsa om vad som hänt.
Självklart är det roligt när man har läsare, och det tackar jag inte nej till. Denna är ju öppen av en anledning!!
Den andra bloggen är ju låst, eftersom det är så privata saker och det vill man inte att vem som ska kunna läsa om. Eller nej, det stör mig inte att vem som kan läsa det, men jag vill gärna veta vem! Så om någon vill läsa den så säger jag inte nej, jag vill bara veta vem du är :-)
Nu ska jag pilla i mig våfflor... Som all mat så är det jobbigt. Och jag vet redan nu hur det kommer sluta. Jävla skit ätstörning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar