onsdag 21 mars 2012

Jag var precis inne hos Wille och släkte hans lampa. Han vill ha den tänd och dörren öppen under tiden han somnar. När jag är där inne så ser jag att täcket är snurrat, så jag tar täcket och lägger det till rätta. Då gosar Wille in sig ännu mer och drar en så söt suck ♥
Är det nåt som jag älskar så är det att se barnen sova. Inte för att dom då är lugna, jag finner det helt enkelt fridfullt när jag får se mina barn sova... En trygghet på nåt sätt.
Jag hade så svårt att gå ut från Willes rum ikväll... var bara tvungen att puss lite på honom :-) Och jag måste bara säga det, jag är galet kär! I mina barn! Det är inte kär som i Jimmy, detta är på ett annat sätt.
När jag ser mina barn så drar en lycka in över mig och jag blir helt varm. Kär! Barnen gör det inte svårt heller, jag har så underbara barn. Inte svårt att älska dom ♥
Kär i Jimmy är jag med. Men det är ju på ett annat sätt, där får jag pirr i magen. Men även här så blir jag varm :-)
Imorgon så ska Hampus med sina absolut bästa vän efter skolan. Julia ska följa med en kompis efter dagis. Så kvar blir jag, Jimmy och Wille. Känner att jag måste ta denna möjlighet och göra nåt speciellt för Wille. Kanske hämta honom tidigare så han inte behöver gå så långa dagar, gå till stan och fika, för att sen gå till valfri lekpark. Han måste ju med få ha en rolig dag!
Ser ni... jag har mer och mer börjat bli mamma igen... Jag känner stora känslor för mina barn (favorit dagen är lördag, mysig lång frukost med barnen, lek hela dagen och på kvällen är Hampus och Julia vakna så länge dom vill, och jag älskar det!) Och jag uppskattar att jag har fått dom, för dom är verkligen en gåva. Hade jag inte haft barnen och Jimmy så hade mitt liv varit slut nu och min systerson Thim och deras kommande bebis (har inte kommit ännu men guuuud vad jag redan älskar den bebisen!) Jag vet att jag inte skulle vara vid liv, Så tack vare dom kan jag motivera mig till att fortsätta kämpa och jag ska inte ge upp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar