söndag 27 december 2009

Dumma gen!

Snacka om flopp! Jo vi gick ju ner till stan med tanke att hitta kläder... Men icke! Det ända som var öppet var ju JC, Sandströms och down stairs.... Ja dom har ju kläder men inget som nån av oss använder.
Hittade visserligen en jack som jag kanske kommer köpa. Men jag vet inte... Gillar den på ett sätt men ändå inte. Ska kolla Lindex och Cubus imorgon och se vad dom har att erbjuda.
Ska kolla efter skjorta åt Hampus med, han är helt tokig i skjortor nu! Sen måste jag hitta tröjor åt Jimmy.
Förvånad man blir förresten... Vet precis vad jag ska ha åt alla andra än mig... Måste vara nån sjuk gen som dyker upp är man blir mamma, man glömmer sig själv liksom.

Jaja, men förresten! Nu har vi flyttat runt möblerna... Tror jag är nöjd så här. Eller det är nog bäst förresten. Om jag skulle säga till Jimmy att bära upp allt igen så skulle han bli tokig.

Snart ska vi dricka glögg och äta lussebullar! Smaskigt.
Brasan är tänd och mysfaktorn ligger på topp.

Nu ska vi sn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar