måndag 7 december 2009

Jul känsla?


Idag bakade vi (hela familjen) peppar kakor. Eller ja William låg på golvet och tittade på, han skulle ändå bara ätit upp degen, och det tror jag nog vore mycket olämpligt!
De gick över förväntan, allt man hittar på med barnen har en tendens att spåra ur, men idag gick det toppen! Känns kul =)
Jag tänkte att om vi gör pepparkakor så kanske den där julkänslan infinner sig, för den lyser med sin frånvaro just nu.
Men det hjälpte inte, känns fortfarande som vår i luften, kanske blir det bättre när julgranen kommer upp...
Tror mycket beror på vädret.

Hampus ville förresten ha en sån där stjärtlapp (att åka på) i julklapp, men jag tror vi skiter i det. Blir ändå ingen snö i år, och varför köpa nåt som bara kommer ligga i boden och skräpa? Och skulle det nu bli snö mot all förmodan så kan han väl få en ändå.
Jisses vad deppigt, jag vill ha snö nu!!

Nu ska jag se på Ullared =)

2 kommentarer: