fredag 18 december 2009

Snö och kallt!!! Så ska det va =)

Förresten, vilket väder!!! Man blir ju så lycklig av all denna snö!!
Precis så här ska det va =)

Tänk va, om det kan få vara såhär på julafton, och det får ju gärna falla ner lite mer snö på julafton såklart ;-)
Men tänk vad underbart om vi kan få ha en massa snö och massa minus grader på julafton!!!
Håll tummarna för det nu ;-)

Igår drabbades jag av ett otroligt lycko rus... Jag var inne med Wille och lagade mat, och så tittade jag ut genom fönstret... Och vad såg jag?
Jo mina små troll Hampus och Julia leka i snön på vår trädgård =) Känns så underbart att vi äntligen bor på ett så bra stället, med en stor bra gård, bra område och nära dagis, skola och mormor och morfar =)

Japp, igår va en mycket bra dag... Första dagen på länge jag var riktigt lycklig, och jag vågade verkligen njuta av det ♥

Imorgon ska Wille ha lite mys tid hemma hos mormor och morfar. Jag, Jimmy, Hampus och Julia ska på julmarknad. Myyyyyys ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar