lördag 26 december 2009

Idag startade mellandags rean. Tokiga som vi är gick vi ner till stan...
Herre gud säger jag ju bara!!
På Lindex gick det ju an, fick tag på tröjor åt alla barnen... Det var ju egentligen jag som skulle ha lite kläder, men det sket sig.
Känns inte som att det finns så mycket på Lindex längre, gillar Cubus mer.
Men dit gick vi ju med, fast att ställa sig i den kön alltså... Nej, jag av vaktar nog ett tag!
Okej, mycket fina kläder går jag nog miste om, men den chansen tar jag.

Sen då, ja inte ett smack har hänt.
Eller ja, ett litet projekt i barnens rum... Och så har jag planerat att flytta runt möblerna igen. Ska ha ner soffa och bokhylla... Men som sagt, det ligger fortfarande på planerings stadiet. Får se när det blir av...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar