lördag 19 december 2009

Förfrusna fötter, kinder och händer!

Idag va det julmarknad som sagt... Min fina mamma tog hand om lilla William eftersom jag inte ville ha med han på marken bland allt folk. (Jag har ju nämligen valt att inte vaccinera den lille gossen. Och dessutom så skulle han nog inte uppskatta att få följa med ändå...)
Hampus och Julia var ju med såklart, men jag tror nog att dom nästan ångrade sig ett tag. För oj vad stackars Hampus frös. Så vi köpte korv och smög in i entrén på lindex så barnen fick värma sig lite.
Sen va dom redo igen :-D
Igår kollade vi över julklapparna vi köpt till barnen och vi kände oss ganska nöjda. Både med sakerna och mängden. Så vi kom överens om att det inte skulle handlas nåt mer nu.
Men det sket sig ju! Blev massor åt barnen! Men nu måste det vara stopp!
Men det var ju mycket kläder med, sånt där "bra-att-ha-och -fyller-ut-bra-under-granen-paket".

Sen bar det iväg till mamma för att hämta William, men där blev vi fast! Käraste syster Yster och hennes lilla familj var där :-D
Så vi blev kvar på middag! Och inte tackar man nej till att slippa laga mat ;-)

Nu är det soff häng på hög nivå, sen bär det av mot övervåningen och slå in paket.
Ska bara laga ett par byxor åt Julia först och sy in ett par långkalsonger åt Hampus med... Blir nog en ganska lång natt det här när jag tänker på saken :-/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar