fredag 2 september 2011

Charmör?

Jag har en son, eller ja, två. Men nu handlar detta om min äldsta son.
Han fick en dag ta med jordgubbar till fruktstunden i skolan. När väl det var dags att äta så sätter han sig mellan två tjejer... och ja, där var det bara bubbel som fattades. För han sitter där mellan dessa två flickor och matar dom med jordgubbarna :-D
Idag när han skulle gå hem så frågade jag om han sagt hej då till kompisarna. Och nej, inte alla. Han letar först upp en tjej och ger henne en stor lång kram. Han letar sen upp en tjej till och även där ger han en lång kram. Sen kom han fram till mig och sa:
-Så, nu har jag sagt hej då!

Så jag tror nog att denna lilla gosse kommer bli en riktig charmör, eller ja, det är han ju redan, men det kommer bli mycket om detta i framtiden känner jag på mig.

Tänk om man inte hade sina barn. Det är ju ändå dom som gör att man just nu orkar vakna och kliva upp ur sängen.

♥Tack och lov för att jag har mina barn, Jimmy, familj och vänner ♥
♥Ni är helt underbara, och ni vet vilka ni är ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar