söndag 11 september 2011

Fisa eller inte, det är frågan.

Sitter och kollar på Sex and the city just nu. Det visas ju gamla avsnitt varje vardag på 3an nu för tiden och dom spelar jag in! Avsnittet jag ser på nu handlar om en fis! Ja ni som denna serie vet vad jag menar. Carrie ligger i sängen med Big på morgonen, pang så släpper hon en fis och hela världen går under! Nej, den gör ju inte det, men för henne känns det så... och jag känner så väl igen mig i det. Jag kan än idag inte fisa framför Jimmy. Fatta, vi har varit ihop i 11år och jag vägrar göra det. Jag vet att det är sjukt, och jag har fött 3barn i hans närvaro, och gud vet vad jag gjort då får allt hemskt!
Men det är något med att fisa i hans närvaro jag inte kan, samma sak att bajsa med öppen dörr... jag gör det inte!
Barnsligt? Nej, jag tycker inte det! Det handlar om att ha något för sig själv. Jag vill inte, och så är det!
Men alla gör ju som dom vill.

Ja ni ser.... jag tänker för mycket... Inte konstigt att jag blivit galen...!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar