tisdag 6 september 2011

Känner för att skriva, men jag vet inte om vad...
Rensade ur mina kläder idag, tråkigt men nödvändigt! Det gick som jag trodde, har knappt inget kvar nu. Skulle inte gjort det! Efter det blev jag så trött och nere att jag la mig ner och somnade. Pang bara!
Har haft en jobbig trötthet hela dagen. Var hos mamma förut idag och låg på soffan, tog väl nån minut så somnade jag där... Är det inte deppighet så är det ångest och är det inte det så är det trötthet pga ångest och deppighet....
Allt bara hänger ihop och tar ut sin eländighet!
Men nu vet jag att jag kommer få hjälp... sen! Typiskt att det ska behöva ta sån jäkla tid!
Tur jag har min Jimmy som orkar ta tag i situationerna som uppstår. Vet inte alls hur det skulle gå om jag inte fick sån hjälp från honom.

♥ Min älskade man ♥

1 kommentar:

  1. Ja det måste vara guld värt att ha någon som ställer upp så när man mår dåligt.

    SvaraRadera