lördag 10 september 2011

Det är ju helt galet egentligen hur vissa reklamfilmer påverkar en... En jag nu tänker på är fanta reklamen.
Ni som sett den vet nog vad jag menar, det är mycket gult, dans och skutt. När jag ser denna så vill jag bara ställa mig upp och hoppa i takt med musiken!! Helt galet... varför vet jag inte, men det är något med den musiken... jag vill hoppa!!
Men jag gör det inte, av många skäl. Ett är ork... jag är så trött... som jag nämnt tidigare så har jag en trötthet som inte är att leka med. Stackars Jimmy får undsätta minst en halvtimme varje dag för att få upp mig ur sängen. Sen spelar det ingen roll hur mycket jag sovit under natten, kan somna precis när som, var som och hur som! Är som att vara liten igen.
Men nåt jag inte gillar är att jag börjat drömma igen. Jag vet att man drömmer av en anledning, men jag är inte som andra... Jag drömmer saker som jag inte vill minnas, och jag minns dom under dagarna, lite som dagdrömmar. Det är väldigt obehagligt.
Än en gång, tack och lov för Jimmy. Och barnen, jag har verkligen en helt underbar familj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar