lördag 10 september 2011

Jaha.... ja.... Finns inte så mycket att skriva.... Skriver en vanlig dagbok nu faktiskt. Ni vet en sån där äkta, en sån som bara är för mig och man använder papper och penna. Känner mig lite gammal när jag sitter med den. Men den funkar så bra! I den skriver jag precis vad som faller mig in, jag behöver inte tänka på nån och behöver inte vakta tungan. Riktigt skönt!
Det negativa är väl att det inte blir så mycket övers till bloggen....
Men jag kan ju visserligen göra en liten uppdatering.
Imorgon ska Julia ha kalas för släkten. Kommer bli mycket trevligt... eller ja... Det blir ju jobbigt med, men det är ju med familjen och dom vet ju allt, så jag kan ändå vara mig själv. Det är skönt!
Igår var jag och Jimmy iväg på en barnfri utflykt med min syster och hennes man, väldigt trevligt och det hoppas jag kommer ske igen. Jag gillar verkligen att umgås med dom, ja min syster och hennes man (kommer som jag sagt förr aldrig vänja mig vid att skriva eller säga hennes man... säger ju pojkvän om min man trots att vi varit gifta i över 7år ;-D Hihi!!), dom är lite som Jimmy, jag slappnar av och mår bra i deras sällskap, och när jag skrattar så är det på riktigt... inte för att det passar situationen.

1 kommentar:

  1. hej sandra det låter väldigt skönt och härligt att höra.bra att du skriver ner det du känner m.m jag önskar jag hade ork m.m och kunna göra det men det fastnar sen står det still precis.jag skriver sen privat till dig när jag har lite mera ork hälsa jimmy och barnen många kramar

    SvaraRadera