onsdag 14 september 2011

Idag fyndade jag lite på CUBUS. Hittade 2 tröjor och en poncho (vet inte och bryr mig inte om stavningen). Fär allt detta fick jag ge 116:- Och av dessa tröjor var alla långärmade! Där kan man snacka om fynd!
Men det var nog ödet... rensade ju ur min garderob och jag lämnade lite kläder bara för att det inte så skulle eka så förgjordat! Så det behövde fyndas.
Dessutom gick jag och Jimmy till hobby affärern, så nu har jag gjort en ny gravdekoration till mormor och morfar som jag kanske kommer åka upp med idag. Gjorde dessutom en krans till vår dörr, kanon ju!

På måndag kommer min fina systeryster och ska ta ett tag i håret på mig... När hon hör vad jag kommit på så kommer hon nog bli trött på mig... jag ska ha snaggat på sidorna med mönster (vet inte om hon kan, men då kan hon prova på mig och hålla på tills det blir bra.. perfekt ju)!! Men kan nån hjälpa mig att hitta såna frisyrer? Jag fick för mig att det hette typ uppercut. Men så verkade inte fallet... vet du så kommentera gärna!
Varför då detta? Ja jag vet inte... kul bara! Och nytt! Jag gillar nytt, trotts att jag får lite ångest då och då när det nåt införs... men man börjar ju bli van. Får ju för tusan ångest i sömen nu för tiden... Drygt som faan ska ni veta! Är ju lite träligt om inte annat.

Men alla fall, kommentar om ni vet vad det heter när man har snaggat på sidorna, eller vet ni nån bra sida med såna frisyrer så lämna gärna det med!

1 kommentar:

  1. Sök på bilder på google ! Det gjorde jag när jag hittade min nya frisyr =)Kram Mia

    SvaraRadera