tisdag 6 september 2011

Idag var Jimmy och köpte färg till Hampus rum, det behöver verkligen fixas. Men innan vi (läs han) börjar måla så måste vi (läs han igen) ta ett snack med pojken... Han har börjat med en så eländig sak... riva tapeter! Hemskt ful och tråkigt. Men men...

Sen pratade jag med min läkare idag, och ja, det gick väl sådär. Han tyckte jag lät lite piggare... Tänk vad man kan luras... Men förlängde min sjukskrivning med 3veckor till att börja med. Jag ska även få träffa en person (vem vet vi inte än) här i Vimmerby så jag får en fast punkt här istället för i Västervik. Det känns skönt, om man nu får en bra läkare vill säga.

Nej, nu ska jag göra nåt kreativt, läsa en tidning... eller titta rättare sagt. Har gett upp läsningen då jag inte kommer ihåg vad jag läst och inte kan koncentrera mig. Kul....!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar