fredag 16 september 2011

Städning står på schemat. Kunde ju haft en roligare fredag. Men man får väl se det som så att när det sen är klart, då är det bra skönt.
Och nu är det mesta gjort, bara torka golven kvar. Men det tar inga tider, har ganska bra kläm på det där nu efter alla år.
Nu ska jag gå och härja lite på dom minsta... Ni vet det där man säger om två steg framåt och tre bakåt (eller hur det nu var)... Så funkar det för tillfället här hemma. Jag städar en sak, dom skitar ner två... Egentligen borde man städa allt när dom ligger till sängs, men då vill man ju inte behöva städa, då vill man ju ha lite kvalitetstid, därav min dumhet att städa när dom är uppe. Och jag kommer ALDRIG lära mig. Thats It!

Imorgon kommer vi för övrigt bara ha två barn hemma. Hampus skulle visst lånas ut till mormor och morfar. Det är så otroligt skönt när någon erbjuder sig att ta ett eller fler (gärna alla tre) utan att man ber om det. Sånt uppskattas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar