måndag 12 september 2011

Funderar på att skapa en blogg till. En som jag skriver mer "sanning" i... ja alltså, tro nu inte att det jag skriver här är lögn, allt är sant, det lovar jag er!
Men jag funderar på att göra en blogg till som är låst och jag måste tillåta folk att läsa. Där jag berättar mer om vad som verkligen är fel... Förutom allt som jag redan berättat om, för det finns en stor sak till som händer här hemma, eller nej, två, men som jag ännu inte är redo att visa och berätta om för världen. Det finns två personer som vet om det, min kära vän Anki, och Jimmy (fler anar det nog men jag har inte erkänt, inte rakt ut, och jag kommer heller inte göra det på denna blogg så världen får veta).
Anki hjälpte mig att förstå att det problemet fanns där, även fast jag blundat. Så jag tackar henne enormt för det, hon är verkligen en sann vän, för trotts att hon fått veta allt så stannade hon kvar, äkta vän med andra ord ♥

Men innan jag öppnar den bloggen så skulle det vara bra att veta vilka som vill läsa den, så jag vet om det är nån ide alls. Men jag tror det kan vara bra för folk att veta, dom förstår nog mer då.
Men jag vet inte exakt när den bloggen kommer göras, måste bli redo att öppna upp... Det tar emot ska ni veta!

4 kommentarer:

  1. Ja det är väl hela familjen då antar jag som skulle vilja. Man vill ju få bättre insikt och förstå. Kan ju säga att jag, Malin och Ingela skulle vara intresserade av att läsa. Men det är ju helt upp till dig.

    SvaraRadera
  2. Jag kommer låta alla som jag känner läsa, så länge ingen dömer mig. Eller börjar tala illa om mig bakom min rygg. Därav min låsning av bloggen, då känns det lättare att skriva, man vet ju vem som läser den. När man bor i en mindre stad som vi så blir det lätt att nån som man sett på stan och inte ens hälsar på läser bloggen och börjar tala... så är hjulet igång.
    Men som sagt, jag kommer låta alla jag känner läsa den, både vänner och familj. För när jag väl berättar så tror jag fler kommer få en annan förståelse för vad jag går igenom. Depression vet ju alla, men det är ju bara den lilla biten.
    Så självklart kommer du, Malin och Ingela få tillåtelse för den om ni vill, ni är ju familj.

    SvaraRadera
  3. Du är min älskade vän med gumman!

    SvaraRadera
  4. Tack Anki. Du har hjälpt mig mer än du kan tro. Och du är en sån som man kanske inte träffar så ofta (vilket jag förstår), men man vet alltid var man har dig. Och du är så ärlig, vilket jag verkligen uppskattar ♥

    SvaraRadera