fredag 24 september 2010

Fredag... Inte här!
Ska vara ensam även denna fredags natt... Börjar känna mig ganska van att aldrig ha helg. Jimmy var och jobbade 6-14 idag... Och snart åker han och jobbar igen. Vi hade tänkt vara lediga ihop denna helg eftersom vi båda har jobbat om varandra mer eller mindre hela helgerna nu... Men det sket sig! Nästa helg är det jag som jobbar. Men det är skillnad, jag jobbar helg, det är liksom min grej. Att han jobbar helg är enbart extra tid.

Tänkte köpa en telefon idag förresten. Men det gick ju lagom bra! Dom hade bra telefoner till bra priser på expert som jag ville ha. Men nej, då hade dom inte hemma. Varför tar dom inte bort dom då? Eller alla fall sätter upp en lapp att det är slutsålt. Dom kommer inte ens få hem dom telefonerna på väldigt länge! Jäkligt dålig stil Expert!!!
I ren hämnd så fick inte Jimmy köpa en tv där idag... Där fick dom! HA!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar