måndag 6 september 2010

Så ja... Då var det över för denna helg!
Julia är supernöjd över sitt kalas. Jag är supernöjd över att hon är supernöjd. Så kort och gott, alla är supernöjda! Känns ganska bra...

Nu i helgen så är det dags att jobba igen... ser fram emot det faktiskt.
Sen nästa vecka så är det dags för Jimmy att göra dumheter. Och då hoppas jag att skissen på min tottoo är klar så jag får se!! Men idag hände det nåt konstigt. Jag och en kompis stod och pratade om att vi ska tatuera oss, då visar det sig att båda ska göra lika dana... Det är exakt lika!! Ingen av oss har sett nån bild på detta, det finns tydligen ingen bild. Men vi har båda sett den i huvudet och tänker oss samma färger och allt! Till och med samma ställe. Läskigt!!
Så ska jag nu då bara bygga upp lit mer motivation först... Funderar på att pierca mig för att lugna nerverna lite innan... Funkade senast!!

Nej alltså nu funkar det inte längre... står helt still! Blir lite ofokuserad här.... Mycket att tänka på!
Gör ett nytt försök när det är mindre saker runt om att fundera på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar