torsdag 16 september 2010

Sitter och kollar på IDOL... Alltså, hur tänker vissa människor? Har dom aldrig hört sig själva? Pinsamt, pinsamt!!
Men tack och lov så dyker det ju upp några som kan sjunga på riktigt... Och då får man upp hoppet lite!
Jag personligen skulle ju aldrig ens tänka tanken att försöka mig på något sånt... Har varken självförtroende eller sångröst till det.

Idag eller kväll kanske man ska säga. så är jag så otroligt trött! Länge sen jag var såhär trött. Men så fort jag nästan somnar så är det kört och så vaknar jag till igen. Jag vet att ni nu tänker att ja men så är det för mig med! Men nej, det är det inte. Ni kan inte ens jämföra er med mig på detta plan. Det kan läkarna intyga. Är så jäkla trött på det här, och tröttast är jag nog på att inte ens sjukhusen kan hjälpa mig längre med varken sömnen eller värken.
Tur att det finns sätt att distrahera sig så man får annat att tänka på.

Nu blir det att luta sig tillbaka och fortsätta skämmas.... Snart är det över.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar