onsdag 8 september 2010

Idag har jag verkligen haft fullt upp!! Med vad? Jo, att göra ingenting!! Underbart.
Bara kollat på tv, haft datorn i knät och haft det skönt.
Jimmy har jobbat, barnen varit på dagis, och jag hemma.
Men det är synd om mig idag... vaknade och var förkyld. Skulle inte ha skrutit så dant om att jag minsann klarat mig men ingen annan i familjen... Känner mig inte så stöddig längre... Men det är bara att bita ihop, en förkylning kan man ju inte bli helt lamslagen av. Så bara imorgon sen är det jobb resten av veckan. Lite ångest har jag faktiskt, inte över att jobba, mer av att jag har så ont överallt. Vet inte om det är förkylning eller träningsvärk. Och vad jag då har fått träningsvärk av vet jag nog inte.. eller jo.. kanske.

Jo och annars så är det ganska lugnt med allt... Sitter just nu på köksbordet (ja, PÅ, inte på en stol vid, utan på bordet... Så man får göra i vårt hushåll nämligen av bra anledningar)... Har en fin utsikt... Ni skulle bara veta vad jag ser på alltså... Avundsjuka är det lilla ni skulle känna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar