tisdag 21 september 2010

Om du inte orkar höra på gnäll så sluta läs!!

Har fått så ont i halsen... Fattar inte detta. Jag har gjort mitt när det gäller förkylning, jag har inte tid eller lust att vara dålig. Tur att jag ändå är ledig nu tills nästa fredag. Det mindre roliga är att Jimmy ska jobba på fredag natt igen, där rök den planen. Men vi har ju en helg ihop om 4veckor. Om han inte får gå in och jobba den med...
Men annars kan man ju se det positivt, vi går ju i pension om ca 40år... Jag menar, det är ju bara 200% av mitt redan levda liv... Det går nog fort dit. Vi kommer ju ha pengar tills dess alla fall, och det är ju ändå huvudsaken! Pengar kommer ju alltid först, det kommer före allt!!
(Nej, det är ju inte riktigt det som är min motivation här i livet, i min värld kommer aldrig pengar först.)

Idag har jag städat som tusan. Hemmet var skinande rent!! Så rent att det gick äta på golvet... Hade man tagit bakterie prov så hade folk häpnat! Tror inte det fanns en baskilusk nån stans.
Men så hämtade jag barnen och 20minuter senare så var det rena orent igen... Faan vad hopplöst det känns, höll helt ärligt på att börja tjuta. Imorgon tänker jag inte städa ett skit!! Förutom det vanliga, torka lite här och där, tvätta lite, plocka lite... Men inte ett dugg mer än det!
Så det så!

Tisdag... Det betyder Idol. Me Like!!!

2 kommentarer:

  1. Men du vet väl att lite skit är bara hälsosamt. Immunförsvaret måste ju ha lite att jobba med :)

    SvaraRadera
  2. Ja och det får det om man är ute. Inne ska det vara rent och städat :-)

    SvaraRadera