torsdag 16 september 2010

Idag är det höst. Ingen tvekan om saken.... Grått, blåsigt och regnet hänger i luften.
Ganska mysigt är det ändå... Kunna tända ljus på kvällen, se en bra film och kramas... Om man bara hade nån att kramas med...
Jag får väl hålla Hampus uppe lite senare idag. Det är verkligen en gos unge det!
Sen är det ju det där klädproblemet hösten tar med sig... När det är såhär kallt så behöver man ju nästan ha jeans eller nåt... Men alla mina är för stora! Inte så att det är lite löst, utan det ser verkligen jätte illa ut.
Tror jag ska vara lite ego när jag får lön... Shoppa, shoppa, shoppa! Och bara till mig!
Ja, kan alla andra så kan jag!! Jag jobbar och sliter hårt för mina pengar så why not!?

Åh vad jag skulle vilja jobba nu i helgen förresten... Men imorgon går det inte för då ska vi ha kalas för Hampus. Och på lördag ska Jimmy jobba... Men på söndag skiter jag i allt och går till jobbet! Så det så!

Nu ska jag klä på alla ungar och ge mig ut. Julia ska på 3års koll hos tandläkaren, sen måste jag till apoteket. Och så är det ju kalaset imorgon... Mycket som ska handlas hem.
Nej, dags att ta tag i sitt liv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar