lördag 18 september 2010

Ska snart iväg och jobba... Där rök min lediga lördag. Känns lite vemodigt, men eftersom Jimmy jobbade inatt så är han ändå trött och seg, och jag antar att han inte kommer bli nåt vidare sällskap ändå. Så då känns det lite bättre.
Vi har bestämt att ingen av oss får jobba nästa helg. Får väl se hur det går med den saken...
Hoppas bara jag slipper regnet när jag åker till jobbet... Om det regnar när jag åker hem bryr jag mig inte så mycket om, då ska jag ju ändå hem och klä av mig och sova. Får ta med extra kläder, lika bra!

Imorgon så ska vi fixa till gården inför hösten. Blir väl inte så mycket mer sommar nu känns det som... Så det kan vara skönt att få det gjort. Lite sorgligt är det dock... Tycker denna sommar försvann på tok för fort. Men men, snart är det vinter, sen kommer våren och vipps så är det sommar igen! Gäller att se det positivt!
Ja och så ska jag rösta med imorgon! Det får man inte glömma.

Nu ska jag se på dansfeber!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar