måndag 6 september 2010

Nu gör vi ett nytt försök med detta... Tror inget stör mig nu... Ja i huvudet kanske då...

Nu har jag klippt av mig mina naglar, stor sorg!! Men det funkar faan inte med den längden av många anledningar. Dels är det otroligt knöligt att skriva. Säkert en vane sak, må så vara. Sen är det inget vidare hygieniskt... Fint är det visserligen... men jag kan nog få mina händer fina ändå. Så det så!
Ska nog måla naglarna lila.. det är fint.

Alla mina ungar är förresten förkylda nu... Kul! Tack och lov för att inga mer ungar kommer födas i det här hushållet! Tänk 3förkylda överaktiva barn, och en bebis. Ryser av tanken.
Men men, öva på det kan man ju!! Det kan man ju aldrig göra för mycket...!!

Som sagt, nästa vecka ska Jimmy fixa sin "scar", jag ska såklart följa med och se när han plågas... Hihi!! Gillar att se det där så länge ingen kommer nära mig!

Ja det var nog det hela!
Klarade av att få ner lite alla fall, men nog fasen kom jag in påt ändå... Hjärtspöken....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar