söndag 26 september 2010

Imorgon är det måndag... På både gott och ont.

Idag ska jag och Hampus på bio. Toy story 3 är det tänkt att vi ska se. Tror nog den kan vara ganska bra, den första gillade jag alla fall... Visserligen så var jag väl kanske 15år yngre när den kom eller nåt sånt så den passade väl min ålder lite bättre än nu kanske... Men eftersom jag har ett väldigt stort barnasinne så kan den här funka med! Hur eller hur så tror jag Hampus kommer gilla den och det är huvudsaken. Fast jag tror nästa Hampus ser mest fram emot godiset...

Igår skulle vi har varit iväg på födelsedags fest. Men det blev tråkigt nog inställt. Istället så fick vi fullt hus! Men så trevligt det var, mycket fika och trevliga samtal. Kan ju inte bli bättre. Kvällen avslutade vi med en långpromenad, jag, Jimmy och alla barn. Helt underbart väder igår!

Färgade håret idag... Egentligen så ville jag ha rödsvart men det finns verkligen inte att få tag i här i stan! Helt omöjligt faktiskt. Det finns svart, blåsvart, röd och väldigt röd... Men inte rödsvart... Så det fick bli mörkbrun igen. Men ska se om jag inte an hitta rätt färg i Västervik på tisdag. Kan ju alltid hoppas. Vilket I-landsproblem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar