onsdag 15 september 2010

-Jag har sagt det förr och jag säger det igen! JAG AVSKYR FOLK SOM FAVORISERAR!! AVSKYR!!!! Om du brukar favorisera människor i din närhet så tycker jag du borde tänka om. Du sårar mer än du nånsin kan ana!

-Jag vet inte hur jag ska vrida och vända på allt... Det känns som att dygnet skulle behöva förlängas med minst 10timmar. Minst!

-Idag tycker jag mycket ska ni veta. Håll er borta säger jag bara... Första bästa får ta skiten, det säger jag er.

-Hungrig är jag med. Druckit en mugg kaffe och ätit ett kex sen igår... Men snart så når jag kanske 59kg sträcket. Nej, jag svälter mig inte... Men nu är det så att det finns inget som är gott att äta här hemma... Bröd och pasta typ. Och när jag väl upptäckte att det var ganska tomt här hemma så låg barnen till sängs och då är det kört, så då får det va. Går och sover istället.

2 kommentarer: