torsdag 7 februari 2013

Då har Jimmy åkt hem... Det gick förvånads väl bra! Bröt inte ihop alls, än. Det kan ju bli annat när jag pratar med honom ikväll och det är dags att sova... Eller när jag varit här ett tag och han ska åka hem....
Men men, bara att gilla läget...

Dom har nu kollat blodtryck, puls, längd och vikt. Jag blev väldigt förvånad, jag är bara 161.5cm och jag har tappat 5kg på två veckor. Eller förvånad över vikten blev jag kanske inte egentligen, maten har verkligen inte funkat. Men att det rörde sig om så mycket trodde jag inte. Nåja, nog tjatat om detta.

Saknar barnen otroligt mycket. Är glad över att dom släppte hem mig igår så jag kunde säga hej då riktigt noga idag på morgonen.
Nej, nu ska jag glo på tv i väntan på läkarsamtal... Om det blir idag vill säga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar