fredag 8 februari 2013

Gud så tråkigt jag har det!!! Men samtidigt så är det väl inte meningen att man ska ha kul när man är här?! Och skulle nån komma och fråga om jag vill hitta på nåt så skulle jag ändå bara säga nej. Jag känner inte för nåt, allt kvittar... Jag är trött, jag vill bara sova bort en vecka... Eller två! Får se hur det blir med den nya medicinen, kanske slipper ligga vaken från fem och istället kan få sova ända till sju!!! Underbart. Medicinerna jag äter nu gör att det tar ca 1-11/2 timme tills jag somnar. Vaknar sen på nätterna flera gånger, men jag somnar om ganska fort vilket jag är tacksam över, men så är det det där att vakna så hiskeligt tidigt... Inte kul. Men vi får som sagt se, hoppet är ju trots allt det sista som lämnar människan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar