onsdag 13 februari 2013

Sådär, nu är det klart för denna gång med ect. Det gick väldigt smärtfritt! Och på fredag är det dags igen... Det jobbiga är minnes förlusten, glömmer saker hela tiden., minns inte vilken dag och månad och vecka dag det är... Och En himla massa annat. Och det är fem gånger dom ska göra detta... Men nu känner jag mig inte alls lika orolig längre, och det är otroligt skönt.
Det är ju inget jag ser fram emot, men förhoppningsvis kommer detta göra mig bättre.
Och som det låter nu så blir jag kvar hela nästa vecka och kanske lite till. Och det känns otroligt jobbigt, värst är att vara i från barnen. Har inte träffat dom sen i ja.... Jag minns inte riktigt, tisdags kanske?
Hur eller hur gör det otroligt ont att vara ifrån dom, men en stor tröst är att dom är med Jimmy. Bättre pappa finns inte!
På tal om Jimmy, han var här idag, och jag fick en jättefin röd ros, ett speciellt läppsyl och en bodylotion som luktar otroligt gott. Han skämmer verkligen bort mig, min älskling.
Nej, nu har jag inte så mycket att berätta, för tillfället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar