fredag 27 augusti 2010

Då var det helt plötsligt fredag!! Veckorna springer fram....
För min del innebär helgen jobb, men lika glad för det är jag! Vi har ändå inget inplanerat och varför inte då jobba och tjäna lite kosing.
Jag hoppas bara att det inte regnar när jag åker till och från jobbet, alla fall till! Finns inget värre än att bli blöt av regn och sen behöva gå i dom kläderna.

Har sovit så otroligt dåligt hela veckan... sover max en timme sen vaknar och sådär håller det på tills det är dags att gå upp! Känner mig lagom såsig i skallen kan jag ju lova, så det får inte bli för mycket sitta stilla på jobbet, för då faller jag väl i koma.
Men nästa helg är både jag och Jimmy lediga och då ska jag sova!! Och ni som kommer gnälla om att -Ja men Jimmy måste ju med få sova...? Sköt ni ert säger jag om det! Så länge man inte vet hur HELA situationen ser ut, så ska man bara knipa käft! Uppfattat?

Ja och i övrigt finns det inget speciellt att berätta. Har ett så himla kul liv!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar