söndag 15 augusti 2010

Spådde mig på FB idag... Visst låter det seriöst?!
Hur som helst så sa den att:
-En person har starka känslor för dig, och går nu med sammanpressade läppar. (ungefär)
Många gånger så stämmer den där "spåningen" där väldigt bra, läskigt bra faktiskt. Men idag tvivlar jag... Skulle väl då vara att nån som vanligt stör sig på mig...

Idag har jag jobbat, trots att jag skulle vara ledig. Men så kan det ju bli ibland, och då får man ju ställa upp lite. Man ger, och man tar. Man kan inte alltid ta och ta och ta här i livet.

Nu ska jag se till att göra barnen fina. Klippa Hampus och Wille lite, och så duscha av dom. Skönt att ha det gjort till kvällen så kan man ju "ta det lugnt" då...
Själv funderar jag på att spara ut mitt hår... Jag tycker inte om det, men nån annan kanske kommer göra det. Vi får se!

Nu kallar "hemma jobbet"!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar