tisdag 10 augusti 2010

Jag borde tömma min kamera... Är så otroligt dålig på det där. Men det suraste med det hela är att jag alltid (nästa) väntar för länge. Då går jag och fotar, och fotar, och fotar, sen blir den full. Och just då infinner sig nästan jämt ett sånt där gyllene "kodak" ögonblick... Men eftersom jag då har en full kamera så kan jag ju inte föreviga det! Fast nu överdrev jag lite... Det händer inte ofta att dom där ögonblicken infinner sig, på tok för sällan om jag får säga vad jag tycker.
Fast det beror visserligen på... För Dig kanske dom är helt ointressanta dom där ögonblicken, men för mig värda guld. Och ser man så på saken så sker det ofta!
Svamlar jag? Då vill du inte höra hur det låter i mitt huvud!!
Jag är trött... Otroligt trött.
Hade tänkt sova till 7 idag, men det sket sig... Klockan 6 vaknade jag av att jag mådde så otroligt dåligt av min förkylning... Febrig, ont överallt, täppt och bara urk! Men eftersom jag inte har råd att gå miste om en dagslön så var det bara att ligga kvar i sängen en stund och ladda, för att sen kliva upp och göra sig klar för jobbet. Men det har känts i både kropp och sinne vill jag lova. Hade sannerligen varit skönt att vara hemma och ligga till sängs. Men kan man inte så kan man inte, det är ju inte bara till att skita i allt och bara va... Får ta igen sömnen i helgen istället. Om inget ändras, igen. Fast det är klart, inte sjutton sitter väl förkylningen kvar då?! Tragiskt i såna fall...
Men det har verkligen gått snabbt idag. Detta tack vare en person som jag lärt känna, men trotts att vi bara jobbat ihop 2gånger så känns det som att vi känt varandra en evighet! Att man kan möta en människa och allt stämmer så jäkla perfekt direkt. Underbart! Imorgon är det dags igen, kul!!
Sen alltså, är det inte otroligt... Jag är 26år, det är inte ungt egentligen. Jag har aldrig trivts på ett arbete, aldrig! Förens nu! För första gången så mår jag inte dåligt av tanken att gå till jobbet, jag ser fram emot det. Är det inte fantastiskt?!

Min tunga kliar förresten... Det känns mycket skumt vill jag lova. Ungefär som nickelallergi känns det... Kan det kanske bli så om man är relativt ny piercad och sen blir förkyld? Eller ja det vet jag ju att det kan. Men jag är inte svullen, och jag har inte ont. Och det kliar ju inte hela tiden, bara då och då... Känns lite som när ett sår läker. Kanske är att det läker? Men borde det inte vara klart vid det här laget? Ja, ja sär ja sär... Kanske får gå förbi och fråga Dennis imorgon om han vet... Klok kille, han kan säkert ge mig ett vettigt svar, det brukar han.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar