onsdag 4 augusti 2010

Tiden går när man har roligt...

Har ju inte direkt haft tid att sitta här och kluddra på sista tiden. En annan har ju gått och skaffat sig ett liv! Inte en dag för tidigt om nån frågar mig... Inte för att jag räknade med att denna sommar skulle bli såhär, men det passar mig så himla bra.

Så vad har hänt på sista tiden?
Jobbat! Mycket av mitt liv har bestått av jobb. Har jag inte varit där, så har ändå huvudet varit på jobbet. Mycket tankar som snurrat vill jag lova, men nu är det upprätt och allt är bara fint! Saker som jag funderat över, och såklart oroat mig för har jag fått svar på, och jag har fått svaren jag önskat mig.
Tänk vad konstigt det kan vara... Man möter på en grupp med människor och allt känns så himla bra. När jag börjar fundera över detta med mitt jobb så känns det som att jag drömmer... Allt känns för bra för att vara sant. Men det är det inte!! UNDERBART!

Mer?
Barnen. Alltså, det händer ju inte så mycket med dom, men eftersom dom inte har dagis just nu så gäller det att aktivera. Hela tiden! Och det tar upp en himla massa tid kan jag lova er.
Fast nu är det inte lång tid kvar tills alla tre börjar på sitt nya dagis. Den 16e för att vara mer exakt. Tänk att min lilla bebis har blivit så stor att han ska gå på dagis!! Och vad ska jag göra med all denna tid? Det ska nog lösa sig.

Sen då?
Ja imorgon ska vi till Kalmar och se oss omkring! Och så ska en annan sak göras... men det tar vi då!

Och mer?
Vet inte... Finns säkert massor att skriva om men jag orkar inte. Får se när nästa uppdatering görs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar