tisdag 17 augusti 2010

Jag ha tråkigt! Det finns visserligen massor jag skulle kunna göra här hemma, men vill inte. Och det känns dömt att misslyckas. Alltså, antigen så är det nån av barnen som vill ha nåt, säga nåt, ha hjälp med nåt, slår sig eller ja, nåt bara! Sen känner jag som så att dom stunderna mellan allt stimm så vill jag ta det lite lugnt. Så jag ska städa imorgon istället, tror jag.

Det kom ju lite regn förut, men det hade kunnat kvitta. Ja det åskade ju lite grann med såklart, men även det hade kunnat kvitta. För min del så spelade det ingen roll, huvudvärken sitter i minst lika kraftigt som innan.
Men jag börjar undra om värken verkligen beror på vädret... Borde verkligen kolla upp mina ögon! Sen vet jag att jag biter ihop tänderna väldigt hårt när jag sover nu för tiden. även det ger ju "effekt".
Nu ska jag snart se o jag kan få barnen att göra som jag vill. Plocka i ordning på sitt rum! Känner på mig att det kommer misslyckas...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar