fredag 6 augusti 2010

Igår när vi var i Kalmar så hamnade jag och Hampus i en godis butik. Från golv till tak var det godis... Vet inte om jag eller Hampus var lyckligast.
Men alla fall, där köpte jag något så gott!! Ångrar att jag inte köpte på mig ett kilo... Minst!
Det var skum-kycklingar, gula med socker på, ganska rejält stora. Så sjukt goda!
Köpte bara två eftersom jag inte visste om dom var goda eller inte, men oj oj oj så gott det var! Nu kan jag inte sluta tänka på dom jäklarna!
Jag vet att det fanns såna här i stan att köpa kring påsk, och nu funderar jag på om dom finns kvar här...
Får bli till att spana efter såna när tiden infinner sig... Skulle ju vara typsikt om dom inte finns här, blir lite dyrt och träligt att åka ända till Kalmar för att köpa kyckling liksom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar